En underbar kommentar!

Publicerat: 2012-10-31 : 20:04:13 © w w w . m a l l i . b l o g g . s e

Hej! Kom hit utav en ren slump, skulle egentligen in på en annan bloggsida men skrev några bokstäver fel. Skitsamma. Jag tycker ändå att det var bra att jag hamnade fel.

Läste ditt inlägg, jag fastnade. Jag tänker inte säga att jag vet hur du mår eller känner, för jagkänner inte dig (å tvärtom) men jag kan säga att jag själv har varit där, måååånga gånger.

Detta kommer säkert verka som att jag är dum i huvudet, men faktum är att jag känner igen den där hopplöshet känslan som du beskrivr och.. Nu låter det ännu värre men, ibland kan det vara skönt att bara få ur sig allt oavsett till vem. Men att ha någon att bolla med. Någon som inte vet något utan bara kan lyssna och dämpa tankarna/känslorna något.

Hursom, jag hoppas att du mår bättre!! :)Kram


- Denna kommentaren fick jag för ett tag sen men såg den först nu eftersom jag inte bloggat på väldigt länge.
Denna gjorde verkligen min kväll, tänka sig att det faktiskt finns folk som hittar hit till min blogg, jätte roligt :).
Och till dig som kommentera, är jätte glad över att du gjorde det! :).
Idag mår jag bättre, jag har dåliga dagar ibland som såklart många andra också har..
Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0