pluggar..

Publicerat: 2013-01-28 : 23:18:17 © w w w . m a l l i . b l o g g . s e

Sitter just nu i sängen och försöker plugga, jag hatar verkligen religon så det går väldigt trögt.. men eftersom att jag och Angelika var utomlands när dem andra hade de sista provet så måste vi göra det nu.. Men det är väl bara att bita ihop och göra sitt bästa :).
Imorgon tänkte jag försöka hinna med ett varv runt kyrksjön efter skolan men bara om jag hittar mina springtights..
vet inte alls vart jag lagt dem? kollat alla lådor och överallt på mitt rum.. hmm får kolla en extra gång! :)
Hoppas på att det är plusgrader imorgon också, då det var himla skönt att ut och powerwalka idag, det kändes verkligen som vår. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0